תרגיל לינוי אשרם / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן במוקדמות - המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם.

תרגיל לינוי אשרם / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן במוקדמות - המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם.

תרגיל לינוי אשרם / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן במוקדמות - המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם.. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק.

This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. לינוי אשרם עם מדליית הזהב (רויטרס). פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה:

לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם ...
לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם ... from img.wcdn.co.il
לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל.

פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה:

כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. תרגיל וירטואוזי של לינוי בכדור. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250.

לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט
אשרם זכתה במדליית הארד בתרגיל הסרט from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה.

קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים.

אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו.

אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.

לינוי אשרם: המתעמלת חוגגת את ההישג ההיסטורי באליפות העולם ...
לינוי אשרם: המתעמלת חוגגת את ההישג ההיסטורי באליפות העולם ... from img.wcdn.co.il
לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת.

לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. אשרם ביצעה תרגיל כדור מדהים, קיבלה עליו. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית.

SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

There is no other posts in this category.

Posting Komentar